Poruchy chování
Lena
Můj partner dlouho užíval pervitin nitrožilně,přestal s tím, ale zůstal tu velký problém.Tvrdí že má myšlenkové zkraty.tj : Přinesl domů výplatu v noci se vzbudil vše vzal a prohrál v herně a tvrdí že si nepamatuje že to udělal nevím co s tím.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
To, že se manžel dokázal po i.v. užívání pervitinu látky vzdát, je skvělé. Chtělo by to, ale aby své problémy řešil, protože jak sama vidíte, vše zažehnáno zdaleka není. Netuším, jak moc je či není nakloněn využití odborné pomoci. Nicméně, můžete zatím Vy, využít poradenských služeb pro rodinu (bezplatně) a poradit se s kolegyní, jak jej k návštěvě zařízení lépe motivovat...
Zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
/poradna se nachází prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části/
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel:  284 824 234
Fax: 284 824 235
GSM: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9,00 - 19,00 /nutno se objednat/
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email: ctnacta@sananim.cz
Více informací o poradně, naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zdali žijete někde jinde, napište prosím ještě jednou a uveďte města, jaká máte dobře dostupná. Vyhledáme Vám jiné vhodné zařízení, kde sem můžete nezávazně a bezplatně poradit. Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.