testy
hombre
dobry den
rad bych vedel jak lze oklamat mocovy test na pervitin a amfetaminy, nebo jak muzu urychlit jejich odplaveni z tela jestli pomuze hodne pit caje nebo neco specialniho jist prosim poradte dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, zodpovídala jsem dnes dotaz v téměř stejném znění jako ten Váš, tak s dovolením část informací kopíruji.
Chápu, že máte obavy, jaké by byly důsledky pozitivního testu na pervitin, ale bohužel není zcela účelem této poradny, abychom radili, jak lze oklamat test na drogy. Mohu Vás informovat o tom, jak dlouho je možné detekovat pervitin z moči a zda Vám tedy s ohledem na termín testu hrozí odhalení a mít další doporučení, která by mohla (byť nevýznamně) pomoci vyloučení pervitinu z organismu. Víc pro Vás udělat nemůžeme. Navíc při testování se obyčejně pokusy o jejich oklamání poznají.
Pervitin se dá detekovat z moči cca do týdne po jednorázovém užití, v případně delšího kontinuálního užívání by tato doba mohla být i delší. Předpokládám, že ve Vašem případě to bude spíše několik dní (3-5 dní, max ten týden). Mohu Vám doporučit pít hodně tekutin (vody, nikoli alkoholu) a vyvíjet nějakou přiměřenou tělesnou aktivitu. Žádné doporučení ohledně jídla nebo nějakých speciálních doplňků stravy nemám. Ale moc se na to nespoléhejte, nijak výrazně se doba prostě uspíšit nedá.
Nevím kdy a jaký test Vám kdo bude dělat a co Vám hrozí při jeho pozitivním výsledku, takže žádné další informace Vám dát nemůžu. Pokud byste chtěl vědět něco dalšího, tak napište.
Na závěr jen dodávám, že užívání pervitinu má i jiné důsledky (psychické, fyzické) než jen to, že se na to přijde v testech.
Přeji hodně štěstí.