Toulen
Kiborg
Ahoj jmenuji se Pavel.13 let jsem fetoval toulen a různé jiné drogy,sice né každý de,ale ze začátku skoro jo.jsem teď čistej 6 let,přiznám se že za tu dobu jsem si tak 10 krát dal pervitin a třikrát toulen.Mám pořád silné úzkosti.Potřebuju vědět co stím?Je možné že to přestane? a chci vědět asi můžu mít poškozený mozek a jak to můžu zjistit?Existuje nějaké vyšetření mozku?Ty stavi mi začaly po toulenu.Díky za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, pokud máte takovéto stavy, asi byste měl navštívit psychiatra, měl by vědět, že jste bral a jaké máte obtíže, aby vás mohl vyšetřit a nasadit váme medikaci.
Pravděpodobně se vám uleví a obtíže by se již nemuseli vrátit. :-) Nicméně , poítejte s tím, že léky budete brát nejspíše delší dobu. Také by bylo lépe vybrat psychiatra, který má i AT péči. Přeci jen se spíše vyhne lékům s návykovým potenciálem, a bude mít lepší odhad stran možných poškození a přizpůsobí tomu medikaci.