test
murdoch
Dobry den
prosim poradte mi jak lze oklamat mocove testy na pervitin anebo jak lze uspisit jeho vylouceni z tela aby nebyl na testu znat, jestli ze jsem si vzal malou davku 1x po nekolika mesicni abstinenci. cetl jsem ze piti cisticich caju atd... dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, chápu, že máte obavy, jaké by byly důsledky pozitivního testu na pervitin, ale bohužel není zcela účelem této poradny, abychom radili, jak lze oklamat test na drogy. Mohu Vás informovat o tom, jak dlouho je možné detekovat pervitin z moči a zda Vám tedy s ohledem na termín testu hrozí odhalení a mít další doporučení, která by mohla (byť nevýznamně) pomoci vyloučení pervitinu z organismu. Víc pro Vás udělat nemůžeme. Navíc při testování se obyčejně pokusy o jejich oklamání poznají.
Pervitin se dá detekovat z moči cca do týdne po jednorázovém užití, v případně delšího kontinuálního užívání by tato doba mohla být i delší. Předpokládám, že ve Vašem případě to bude spíše několik dní (3-5 dní, max ten týden). Mohu Vám doporučit pít hodně tekutin (vody, nikoli alkoholu) a vyvíjet nějakou přiměřenou tělesnou aktivitu. Ale moc se na to nespoléhejte, nijak výrazně se doba prostě uspíšit nedá. Čistícím bylinným čajem (dají se koupit v lékárně nebo v prodejnách zdravé výživy) rozhodně nic nezkazíte, ale nepřipisovala bych jeho užívání nějaký zásadní význam.
Nevím kdy a jaký test Vám kdo bude dělat a co Vám hrozí při jeho pozitivním výsledku, takže žádné další informace Vám dát nemůžu. Pokud byste chtěl vědět něco dalšího, tak napište.
Na závěr jen dodávám, že užívání pervitinu má i jiné důsledky (psychické, fyzické) než jen to, že se na to přijde v testech.
Přeji hodně štěstí.