subutex
jana
Dobry den, rada bych se zeptala na cenu Subutexu. Muj bratr rika ze plati kolem 1400 KC na tyden za Subutex (8ml). Pro drogove zavisli tahle suma je nemozna. A rodina mu to platit take nemuze. On se ted leci na Hep C a pry mu jeho doktor rekl ze mu nesnizi davky subutexu behem lecby. Coz je sice hezke, ale on nepracuje a rodina si to proste nemuze dovolit. Mohl byste nam poradit?

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste oslovit revizního lékaře zdravotní pojišťovny. Hypoteticky existuje alternativa, že úhradu povolí.
Také je alternativa přejít na SUBOXONE, lék se stejným efektem, který obsahuje stejnou účinnou látku, a ještě naloxon, který se nevstřebává z úst, ale jen při injekční aplikaci. Takže je to lék, který se nedá injekčně aplikovat, musí se opravdu cucat. A je mnohem levnější, stojí jen 891,-. Vyšlo by to mnohem levněji. U něj existuje úhrada ze zdravotního pojištění, za poměrně komplikovaných podmínek, asi by jste se společně s lékařem museli dohodnout se zdravotní pojišťovnou. Cena je pak jen 231,-. :-)