heroin
ananas
dobri den,uz som vam pisala ohladne heroinu,ako skoncit z touto zavislostou,heroin berie uz vyse roka moj priatel,mame dieta spolu,uz to moc dobre psychicky nznasam,ale nejedna sa o mna,potrebovala by som vediet o nejakej liecebni,tu v Rakousku,ak by ste vedeli poradit.Dakujem.Uz je to neunosne.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Chápu Vaše zoufalství. Je velmi těžké pomoci závislému, pokud on sám o pomoc nestojí. Iniciativa tak, aby byla vůbec nějaká šance na její fungování, musí vzejít od něj. Naopak často největší pomoc, kterou může blízký poskytnout, je nepomáhat mu setrvávat v situaci, která mu jeho užívání umožňuje. V žádném případě nepřebírejte veškerou iniciativu související s léčbou Vašeho přítele na sebe. To je cesta do pekel.
Existují ale kroky, kterými lze závislému pomoci v jeho motivaci k léčbě. Kdybyste žila v Čechách, doporučil bych Vám některou z poraden pro rodiče a osoby blízké, některého z mnoha zařízení, zabývajích se drogovou problematikou, kde jsou odborníci, kteří podobné situace, v jaké se nalézáte, velmi často pomáhají řešit. Jistě existují obdobné poradny i v Rakousku. Možná střílím mimo, pokusil jsem se vyhledat aspoň nějaký kontakt na léčení závislosti související s užíváním heroinu.:
http://www.zapmeta.de/wsde/aw2c600/hilfe%20f%C3%BCr%20drogens%C3%BCchtige/
Adresu zkopírujte, vložte do vyhledávače a rozklikněte.
Jsou to německé servery, ale když je rozkliknete dál, naleznete v seznamu EU zemí i Rakousko, kde jsou kontakty na několik organizací, kde jsou další odkazy na soukromé léčebny, výměny zkušeností a poradenství pro rodinné příslušníky.
Napište nám, jestli Vám naše odpověď byla užitečná, rádi Vám odpovíme na další dotazy.
Díky, hodně štěstí,
Amrit Sen.