Může thc ovlivnit test na pervitin
pampalíny
Dobrý den. Stal se mi vážný problém s testem. Já občas kouřím marihuanu a má žena se chtěla ujistit že neberu jiné drogy. Tak sme koupili test na pervitin extáze a další tvrdé drogy. A Test mi vyšel pozitivní i když tyto drogy neužívám. Teď sem uplně bezmocnej a ženě to nemůžu vysvětlit protože si myslí že jí lžu. Jak se to mohlo stát, mám malého syna o kterého bych nerad přišel. a proto sem přišel sem zažádat o pomoc, vysvětlení pro mou manželku moc děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
THC výlsedek testu na pervitin neovlivní. Co se ale může stát je, že test je tzv. falešně pozitivní. Určité procento - a ne malé - tabulkových testů na moč to dělají. Proto se jim také říká orientační a nelze je považovat za průkazné. Testy nebývají falešně negativní, tedy nestává se, nebo jen výjimečně, že vyjdou negativní, přestože dotyčný drogu měl. Falešně pozitivní ale bývají. Může to být např. i vlivem některých léků nebo jejich kombinace. Pokud jste pervitin neměl a potřebujete o tom manželku přesvědčit, zkuste test ještě jednou nebo si nechte udělat laboratorní testy v toxikologické laboratoři. Ty už jsou spolehlivé. Stojí sice několik set korun, to ale v této situaci asi není zas tak velká cena, uvážíme-li, o co byste mohl přijít.