marihuana
kk
jak jsem psal, dobry den chci se zeptat užival jsem marihuana nějak tak kolem 6 let posledni čtyři roky denně nějak pět jointu, je mi 25, ted asi 3 měsice nehulim ani nekouřim, nebojsemsiteprv ted uvědomovalmožne nasledky,postopil jsem rentgen plic a pry dobre, a chci se zeptat jestli mě to muže postihnout nějak v budoucnu, i když ted nebudu už někdy hulit ani kouřit,děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
je dobře, že jste zvážil možná rizika a vybral si tu ze zdravějších cest. Šest let pět jointů denně opravdu stačí k tomu aby si je Váš organizmus pamatoval. Jste mladý, pokud jej budete dále šetřit, je velmi pravděpodobné, že se celkem rychle zotaví. Co se týče následků někdy v budoucnu, je to u každého velmi individuální. Nepropadejte panice, jak jsem psal, s největší pravděpodobností se nemusíte bát.
Závažnější poruchy a problémy při podobně vysoké a dlouhodobé konzumaci THC však často nastávají v psychické a psychosociální oblasti. Časté bývají poruchy paměti, soustředění a prožívání. Po vysazení mohou nastat i poruchy spánku. I v tomto případě bývá čas nejlepší lékař a po nějaké době problémy tohoto druhu postupně ustupují. Dokážu si také představit, že po několika jointech toho nikdo většinou moc zodpovědně nenapracuje, a nemusí jít o práci fyzicky, nebo psychicky zvlášť náročnou...
Jsou samozřejmě případy, kdy užívání marihuany může způsobit těžké, zejména psychické problémy na celý život tím, že spustí a nastartuje poruchy, které už v sobě člověk, který k nim má dispozice, nosí a které by jinak vůbec nemusely propuknout. To by však neměl být Váš případ, většina z nich se projeví už daleko dříve, než za 6 let.
Potěšíte nás, napíšete li, jestli Vám byla naše odpověď užitečná a rádi odpovíme na Vaše další dotazy.
Přeji krásné léto,
Amrit Sen.