thc
bulwor
predem meho dotazu chci rici ze marihuana je lechci droga jak alkohol.jsem zamestnanc trineckych zelezaren a poridili si tester na pritomnost drog ve slinach s nazvem dragster jelikos jsem cetl ze marihuanu lze zjistit az 24h od uziti tak v tom pripade mi prece zasahujou do meho volneho casu jelikoz ucinost latky tetrahydrocanabiol(thc)je max cca 5hodin tudiz nejsem pod vlivem po 16hodinach muzu se nak branit dik za odpoved k.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Ano, víme že mariuhuana patří mezi lehčí drogy, přesto může být její účinek daleko delší, než píšete. Nemusí se zdaleka jednat jen o účinky euforické, které jste měl Vy, nebo autor informací, které jste dohledal, zřejmě na mysli.
Ještě dlouhou dobu po užití má marihuana vliv například na pohotovost reakcí, soustředění, motoriku, únavu a kondici. Takže tento tester, který je k uživatelům ještě velmi shovívavý, prokáže jen užití, které opravdu může mít vliv na pracovní výkonnost, spolehlivost a bezpečnost. Zaměstnavatel má tedy v každém případě legitimní nárok vyvozovat z pozitivního nálezu závěry a opatření. Další věcí je, jestli je podobná situace ošetřena v pracovní smlouvě, nebo v podnikové, či interní vyhlášce, kterou byste měl, ale taky nemusel podepsat.
Pokud nejste schopen pracovní odpovědnost na vašem pracovišti dodržovat, uvidíte, co se bude dít, až vám vyjde pozitivní test. Pokud bude zaměstnavatel radikální a nebude ochotný Váš koníček tolerovat, čemuž bych se divil, protože pak by celé testování bylo zcela zbytečné a samy testy něco stojí, radím Vám, najděte si takové zaměstnání, kde to bude jedno. Další možností je pokusit se konzumovat pouze v pátek a v sobotu, vzhledem k 24h testu, který zaměstnavatel používá...
Napište nám, jestli Vám naše odpověď byla užitečná, rádi vám odpovíme na další dotazy.
Hodně štěstí a krásné léto přeji,
Amrit Sen.