vztah na drogách
Eliska
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jestli je reálný normální vztah dvou uživatelů pervitinu bez toho aniž by přestali užívat tuto drogu?Oba máme jiné tendence v těchto stavech, partner sexuální tendence,většinou spočívající v praktichách, které podkopávají pravidla vztahu ve smyslu přemýšlení o nevěrách, nadřazeném chování k partnerce...atd.Partnerka má tendence spíše zaměřené na oblíbené činnosti jako je úklid, tvorba...v konečném důsledku je vztahovačná kvůli jeho neustálým výčitkám a příkazům a z toho jak si stěžuje, že bych chtěl jinou ženu než jakou ona je a vyjmenovává všechny ženy z okolí, které měl nebo chce. Všechno skončí většinou nesmyslnou hádkou,kvůli drobnostem. Jemu je 37 let, jí je 25 let, chodí spolu 4 měsíce a už se vyskytují tyto nespory.Oba užívají stejnou dobu. Sex ve vztahu, bez užití drogy nefunguje kvůli partnerovi a jeho výmluvě na věk a nekivalitním uspokojení partnerky. Na počátku měli sny a cíle, že společně přestanou a budou žít normální život, ale vše se otočilo k údajnému utrpení obou. Jak by měli začít společně přestávat drogy užívat, když partner je dominantnější ve vztahu, ale méně zodpovědný, stejně dominantní je i partnerka, která popíráním zodpovědnosti trpí.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Tak za prvé mi není zcela jasné o kom je dotaz psán. Zda o Vás nebo o nějakém jiném páru. V druhé větě používáte slovo ,,máme", dále píšete o někom jiném...
A´t se jedná přímo o Vás či o nějakou blízkou osobu, pozorně si přečtěte ještě jednou Váš dotaz a v podstatě si můžete odpovědět sama. Nechci s minimálním množstvím informací tento vztah nějak hodnotit, to jak to funguje nebo nefunguje vědí nejlépe ti, kteří v tomto vztahu jsou. Z tohoto psaní cítím jen to, že jediné co dotyčné spojuje - je droga, která stejně v každém vyvolává jiné potřeby a touhy, tudíž ani společný prožitek na ní není zase až tak velká pohoda...
Tážete jak se společně vzdát drogy. Za prvé to musí chtít oba. Vůbec není uvedeno, jak na toto nahlíží parter. Za druhé vysadit drogu není jenom vysadit drogu. Jde o celkovou změnu životního stylu, přehodnocení priorit, odhodlání něco změnit, především některé vzorce chování a v tom musí být každý sám za sebe. U takovýchto párů, máme bohužel špatné zkušenosti, kdy ve snaze abstinovat jeden druhého při krizích stahují zpět. Tedy se vzájemně ohrožují...
Těžko to tady nějak sladit do několika vět, toto je téma na dlouhou diskusi. Možná by nebylo od věci, abyste si /pokud se jedná o Vás/ o všem zašla popovídat a poradila se co dál. Možná potřebujete nabrat sílu, možná potřebujete podporu, proč si o ní neříct /?/...
Uděláme to následovně. Nabízím možnost napsat ještě jednou. Můžete využít i tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí. Stejně tak můžeme vyvěsit odpověď, kterou si přečtete pouze Vy po zadání kódu, který obdržíte při vkládání dotazu. Tudíž dotaz ve ,,skryté poznámce" + odpověď si přečtete pouze Vy. Napište více, napište, zda se jedna o Vás či kamarádku a také uveďte, odkud jste. Doporučím Vám nějakého kolegu, se kterým byste si mohla nezávazně, bezplatně a anonymně popovídat o tom co se děje a jak by se to dalo případně řešit...
Tak to zvažte. Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.