prosím pomoc
petra
Dobrý večer taky chci vyskošet drogu koukala jsem se na film Piko a ten film mi leží v hlavě pomocte jak se mám zbavit myšlenky že chci vyskoušet drogu pila jsem i alkohol a kouřila cigaretu

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Petro.
Stejné znění Vašeho dotazu jsem odpověděla před malou chvílí. Pro jistotu svou odpověď kopíruji se sem.
Buďte opatrná a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.
Zdravím Vás.
Zadávala jste totožný dotaz v rozmezí cca jednoho týdne. Uvádíte, že po shlédnutí filmu Piko, máte tendenci drogu užít. Tak jen pevně doufám, že jste tak do dnes neučinila.
Tvůrci tohoto filmu měli spíše v záměru varovat lidi před drogami, ne je lákat. Možná by se mohlo zdát, že i když jsou dnes dva hlavní aktéři filmu již několik let, co se týče konzumace pervitinu v pořádku, jejich cesta k abstinenci jednoduchá nebyla a jistě to oba stálo plno úsilí. Život na drogách nijak báječný není a rozhodně bych nedoporučovala to pokoušet. Všichni, kterým se podařilo se drog vzdát, dnes toto období popisují jako velké období ztrát, které leckdy zapříčinilo až nenávratné změny. Pocity uspokojení, možná štěstí, uživatelé pociťují v porovnání s utrpením, které přichází záhy velmi krátce. Závislost sebere člověku veškerou svobodu a možnost se rozhodovat. Pak už je dotyčná osoba pouze otrokem svého návyku a náplň každého dne je pouze o tom, že se závislá osoba snaží nějakým způsobem dostat k droze všemi možnými způsoby. Není neobvyklé, že právě proto lidé na drogách jsou úzce spojeny s trestnou činností, prostitucí... S drogami je vždy spojené široké spektrum rizik, od zdravotních, sociálních až po právní potíže. Ve skryté poznámce uvádíte svůj nízký věk. I s ohledem na to, bych experiment v žádném případě nedoporučovala. Váš organismus není rozhodně na takovéto ,,zkoušky" po psychické, ani po fyzické stránce připraven.
Možná by nebylo od věci, si o tom, proč Vás právě toto láká dojít osobně popovídat. Možná byste přišla na to, že ve skutečnosti toužíte po něčem zcela jiném. Když mi napíšete odkud jste, ráda Vám dám kontakt na nějakého kolegu, se kterým byste mohla vše, co se Vám honí hlavou, více podrobněji probrat...
Zatím se mějte hezky. Budu ráda, když se ještě ozvete.
S pozdravem Markéta K.