rada o pomoc
bezradná
Dobrý večer, prosím o radu rodičům 20leté dcery z Olomoucka. Nedávno zjistili, že jejich dcera experimentuje s pervitinem. Dcera vše přiznala, 14 dní abstinovala, nestýkala s s lidmi, kteří ji do tohoto stavu dostali, když získavala důvěru rodiču, opět na několik dni zmizela.Prosím o kontaktní cenrum pro rodiče, kde by získali informace, jak s dcerou kominikovat, a jak ji pomoci. děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Obrátit se na odbornou pomoc a využít poradenství je rozhodně rozumné. Doplníte si informace, poradíte jak s dcerou komunikovat, naplánujete co dál, dozvíte se o případných možnostech léčby...
Specializovaná poradna pro rodiče ve Vašem okolí není, nicméně se můžete obrátit na K-centrum /kontakt níže/. Veškerá zařízení s uživateli nelegálních drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Jsou to služby nezávazné, bezplatné a můžete je využít i zcela anonymně. Doporučuji si na uvedená čísla nejdříve zavolat a na první konzultaci se předem objednat. Pokud by dcera souhlasila s léčbou, tak i zde by Vám pomohli zařídit a zprostředkovat...
Kontaktní centrum
Sdružení Podané ruce, o. s.
Sokolská 48, Olomouc
Tel: 585220034
Email: kcentrum.ol@podaneruce.cz
Bc. Lucie Řeřichová, DiS.
GSM: +420 774 991 625
Najdi na mapě
PONDĚLÍ
9:00- 12:00
Otevřená
kontaktní místnost
13:00 - 16:00
Poradenství*
Výměnný program
16:00 - 17:00
Výměnný program
ÚTERÝ
9:00- 12:00
Otevřená
kontaktní místnost
13:00 - 16:00
Poradenství*
Výměnný program
16:00 - 17:00
Výměnný program
STŘEDA
9:00- 12:00
Otevřená
kontaktní místnost
13:00 - 17:00
Poradenství*
Výměnný program
17:00 - 18:00
Výměnný program
ČTVRTEK
9:00- 12:00
Otevřená
kontaktní místnost
13:00 - 16:00
Poradenství*
Výměnný program
16:00 - 17:00
Výměnný program
PÁTEK
9:00- 12:00
Otevřená
kontaktní místnost
Více zde : http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-olomouc/
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.