Partypeople
E.mm.
Zajímalo by mě, proč sou lidi na tanečních parties v průměru štíhlejší v porovnání s ostatníma lidma jejich věku...bavili sme se o tom s kámošem, ten si myslí, že kvůli tomu, že užívaj drogy - stimulanty. S tím moc nesouhlasím, většina jich to bere jenom občas na akcích a jinak žijou normálně - a to nemůže mít tak velkej vliv. Já si myslím, že to je kvůli tomu, že věnujou víc péči svýmu vzhledu, takže si hlídaj postavu a pravidelně cvičej...a teď by mě jen zajímalo jakej názor máte vy :o)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že bych spíš souhlasila s vaším kamarádem. Když si někdo vezme nějakou taneční drogu, je schopný tancovat celou noc, bez toho aby cítil hlad a často ani žízeň (z toho pak může dojít ke kolapsu). Za takovou protančenou noc člověk vydá spoustu energie a může klidně zhubnout i několik kilo. I kdyby šel na party jen jednou týdně a celý zbytek na drogy opravdu ani nešáhl (což tak často není), stačí to k tomu, aby si udržel štíhlou postavu. Nemyslím si mimochodem, že to, že si někdo každý týden ničí tělo drogama, by byla známkou toho, že o sebe moc dbá. Myslím, že co se týče zdraví není lidem na parties většinou opravdu co závidět. Nechci nikoho podceňovat, ale moc nevěřím tomu, že by denně běhali v parku a cvičili.