Mezadon a dovolenka
Silva
Dobryden.som z bratislavy a chodim na metadon.hladam nejaku stranku,kde by som sa sozvedela kam by som mohla ist na dovolenku,kde by mi na stopercent dali metadon.u nas v blave to funguje tak,ze ak chcem niekam ost,musim si sama vsetko zohnat.ci nahodou neviete v akych krajinach pacienti uz boli a neboli s tym problemy.zaujima to asi 500 ludi a v bratislave nikto nic nevie.na nete hladame a nic .dakujem

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den
Napište prosím kam byste chtěla jet. Mohu zjistit informace o substituci v konkrétní zemi. Obecně lze říci, že v Evropě lze nastoupit matadonovou substituci ve většině zemí (i přechodně). Obvykle je třeba mít potvrzení od svého předepisujícího lékaře, kde je jasně definováno, kolik a čeho berete. Metadon se dá za určitých podmínek vyvézt za hranice. Opět zdůrazňuji, je potřeba vědět kam se chystáte. Aby jsem mohl zjistit, konkrétní informace o té dané zemi.
Základní obecné informace o možnostech metadonové substituce v zahraničí a možnosti metadon si tam eventuelně přivézt, naleznete na stránce Methadone travel guide:
http://www.indro-online.de/travel.htm
Hezké léto přeji
A.Termer