Zatím to jde ? (3)
Charvát
Dobrý den pane dr.Minaříku.Tak dnes je to již 14tý den,co jsem čistý!Ale je tu problém.Po celou dobu co mám volno my dělá problémy veškerá aktivita.Běhěm rána a hlavně večera je to nejhorší.Dělá mi problém stát na na nohou,mám stále potřebu si někde sednout,nic nevydržím!NEjhorší je,že mám pocit,že se to nespraví.S psychikou problém již nemám.Nemám deprese ani úzkosti,ale fyzicky to nějak nejde a je to stále na stejném bodě.Je to po 14ti dnech normální?Neměl bych se cítit už fajn a být aktivní jako před osmy měsíci než jsem začal opioidní léky užívat?Doufám,že mě vyvedete z omylu a řeknete,že je to normální a zlepší se to.Bojím se,že to zítra v práci nebudu zvládat!A čeho se bojím?Už mě i napadlo,že to už lepší nebude a že se v nejhorším vrátím k nízké dávce
DHC a budu si ji držet,ale to bych pak podstoupil to samé znovu dříve nebo později!Bud ted a nebo nikdy!Nevíte co by mi mohlo pomoci?A kdy se to zlepší?

Odpověděl: Jakub Minařík
Je to normální, tělo po několika měsíccích, kdy bylo odříznuté od pocitů bolesti, únavy, ... se vrací k sobě. Srovná se to, trvá to různ dlouho, musíte si prost zvyknout na to, že býváte unavený, že když je vedro a divný počasí tak se holt cítíte divně, ... je to normální a srovná se to. Je dobré se to mu nepodvolovat, něco stále dělat a naučit se hospodařit s energií. Pomůže vám nepochybně pravidelný denní režim. Ten je na to nejlepší. :-)
A v práci to zvládnete, když se budete cítit unavený, udělejte si čaj a nebo kávu. :-)