Policie testy
Jakub
Dobrý den před týdnem mě při zátahu v klubu vzali policisté (17let) nadýchal jsem a jel s nimi na stanici. Jeli se mnou na odběry krve do nemocnice (se svolením rodičů). A přesně týden před tímto incidentem jsem ochutnal (2 potahy) mariuhanu od kamaráda, před tím jsem cca měsíc neměl (a i před tím jsem to měl jen výjimečně)... No a za týden se mam s mámou dostavit na policii. Tak bych se chtěl zeptat, jestli to budou z tech odběrů testovat, popřípadě jestli na to přijdou ? Děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Co budou z odběrů testovat, to vědí oni. Nepochybně hladinu alkoholu, zda i jin é drogy fakt nevím. Stran zjištění THC - nemuselo by být detekovatelné. Pokud jej bylo trochu a měsíc před tím jste byl čistý - je možné, že bude výsledek negativní. Rozhodně se ale připravte, že test může být pozitivní, tak si vyrobte nějaký plán, jak se k tomu postavíte. Mohu-li mít dobré doporučení - vymýšlet si, že jste kouřil, ale nešlukoval, omylem jste si zapálil cigaretu a bylo to konopí, ... je blbost. Mějte na paměti, že podání jointa je trestný čin distribuce, stejně tak když vám kamarád dá trochu hulení. Jen abyste se nezamotal do něčeho, do čeho se zamotat nechcete. jste trestně odpovědný.
A pokud budete vypovídat - vězte, že máte právo na právníka a že máte právo na přítomnost rodiče, protože jste nezletilý. Může to být nepříjemné, ale matka vás může dosti účinně chránit před tlakem policie. No a také nemusíte vypovídat, pokud to bude ve váš neprospěch, nebo neprospěch někoho z vašich blízkých.
No, zlomte vaz.