Jak to vlastně je?!
Grim
Chci se zeptat, jde se z toho dostat nějak sám? Jakkoliv! nějaká rada(kromě centra apod.)se přece najít musí, že jo?
Není to nic tak vážnýho jenom prášky, tráva a houby(to jenom občas, ale mám strach, že s těma práškama to asi nabude tak v pohodě, jak jsem si myslel. Teď je beru jen po hádkách, když jsem ve stresu, mám strach , jsem nervozní, naštvaný nebo tak, abych se dostal do pohody, furt to mám celkem pod kontrolou, ale úplně jsem se všem odcizil, nikoho nezajímám a nikdo nezajímá mě. Co mám dělat,abych se na tom nestal závislej?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz na mě nepůsobí zrovna dojmem, že to není "nic vážnýho". Zřejmě Vám dost vadí, že jste se odcizil a vůbec, že musíte v některých situacích sáhnout po práškách. Nepíšete ani, o jaké léky jde, ani žádné další podrobnosti. Nerada bych tedy psala různé obecné poučky, co je dobré dělat, když nastanou problémy s drogami. Potíž totiž je, že každý je jiný, a k tomu v různé situaci, s různými možnostmi. A proto je právě nejlepší obrátit se na odbornou pomoc. Není nutné hned nechat se hospitalizovat, ale třeba se jen jednorázově poradit, co by se dalo dělat. Pokud byste ale z nějakého důvodu tohle rozhodně odmítal, pak je možné projít různé svépomocné materiály a vybrat si pro sebe, co Vám bude sedět. Najdete je např. na www.odrogach.cz nebo www.drnespor.eu.