Test na pervitin
Viky
Dobrý den!Potřebuji sehnat test,který pozná přítomnost pervitinu v lidském těle ze slin.Vím od lékaře,že existuje,ale v lékárně mi ho neumějí sehnat.Prosím Vás o nějaký kontakt,kde by se dal tento test zakoupit.Byla bych ráda i za nějakou internetovou adresu,kde by šel objednat.Jedná se mi čistě o rozpoznání pervitinu,nepotřebuji všestranný test.Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Rozhodně takové testy existují, občas je používáme. Zkusil jsem teď napsat do vyhledávače google frázi: "test ze slin" a vypadlo mi několik odkazů, některé i s možností objednání. Nicméně počítejte s tím, že test je dražší (500,- a více), je pozitivní kratší dobu - tedy - např. test z moči je pozitivní 5 dní, slinný test jen 2 dny; nikdy jsem se nesetkal se slinným testem jen na jednu látku, obvykle testovali min. 5 látek. Nu testy jsou screeningové, pokud chcete mít jistotu musí být přítomen buď jednoznaný klinický stav, příznání, ... Jinak je třeba konfirmace v toxikologické laboratoři.
Nu, počítejte s tím že je - krom testů také třeba vědět, co s výsledkem uděláte. To bývá ta nejsložitější ást testu. :-)