Prosba
Neřeknu :)
Dobrý den,už 10 měsíců beru pervitin tak 2-3 krát týdně snupáním.Vím,že to není správné a ničí to lidi a charakter,tak proto už na to nechci pomyslet.Poradíte mi na koho se obrátit?Děkuji...jsem z Mostu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Využití odborné pomoci je jistě velmi rozumné rozhodnutí. U Vás se můžete obrátit na toto zařízení:
Kontaktní centrum
P. Jilemnického 1929
Most
Mob: 602 219 372
Tel: 476 102 288
Vedoucí K-centra: PhDr. Dagmar Jandová
Email: vedouci.kcm@mostknadeji.cz
Provozní doba:
PO 8.00 - 12.00, 12.30 - 18.00
ÚT - PÁ 8.00 - 12.00, 12.30 - 16.30
Linka dušení tísně 476 701 444
Více zde: http://www.mostknadeji.eu/k-centrum-most/
Kontaktní centra pro uživatele návykových látek poskytují tvz. ,,nízkoprahové služby", což znamená, že můžete zařízení navštívit kdykoliv během provozní doby, i bez objednání. Můžete se nejdříve přijít pouze podívat, nezávazně, anonymně se poradit co by se ve Vaší situaci dalo dělat a po té se svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete či nikoliv. Pokud by Váš zájem skoncovat s drogami stále trval, tak i zde by Vám pomohli vše potřebné zařídit (detox, léčba...).
Pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, zda jste zařízení využil/a a jak to s Vámi dál vypadá. Rozhodně držíme palce a přejeme dostatek sil, motivace a chuti začít znova...
Mějte se hezky.
S pozdravem Markéta K.