Psycho
Karolina
Nějak se mi stává, že po požití říkám nahlas to co si říkám v duchu, nevim vůbec jestli se to dá ovlivnit, zabránit tomu. A to nikdy nevim, že řeknu nahlas co si myslim, já si pořád myslim, že si to řeknu jenom v hlavě, vim z okolí, že to říkám nahlas. A ještě na dojezdu slyšim hlas někoho koho znám a pak se děsně bojim a to mě přejde za pár dnů...

Odpověděl: Jakub Minařík
To vypadá na poínající toxickou psychozu. No, počítejte s tím, že se to lepšit nebude, spíše naopak. Jakmile se to jednou rozběhne, tak už to obvykle nezmizí. Kdyby to nemizelo, tak vyražte k psychiatrovi, aby vám nasadil antipsychotika, protože jinak se tyhle stavy petrifikují a ntipsychotika budete muset brát opravdu dlouho, někdy i celý život.
I když neberete tak moc, tak na pervitin jsou reakce individuelní - jsou lidi, kteří snášejí dlouhodobě poměrně velké dávky bez psychotických obtíží . naopak jiní, kteří i po poměrně uměřených dávkách a frekvenci úplně zešílí. Možná to souvisí s neurotoxicitou pervitinu (poškozuje jeden z typů neuronů).
Pokud byste stálea o dobrou radu ode mě jako od psychiatra - tak vysaďte. :-)