odpověď 701531
onik
Dobrý den,
moc děkuji za obratou reakci. Odborníka se navštívit chystáme,ale nevím co by pro nás bylo nejlepší. Jsme ze Strakonic.Prahu máme celkem daleko.
Nevím jestli mám být přísná. Včera jsem jí řekla,že nevím jak moc jí můžu věřit a že koupít testy a pravidelně si je udělá.Jen pro jistou,aby se nám to lépe zvládalo a byla nějaká kontrola. Souhlasila bez problému.Moc se bojím,aby to nezašlo ještě dál. Moc Děkuji Soňa

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Soňo.
Jak jsem se již zmiňovala, využití odborné pomoci, je velmi rozumné. U Vás ve Strakonicích sice není přímo poradna pro rodiče, nicméně se můžete obrátit na kolegy ze spolupracující organizace. Zde se můžete o všem podrobněji poradit, i o tom zda testovat a jak...
K-centrum poskytuje nejen nízkoprahové služky aktuálním uživatelům, též nabízí strukturované služby, čímž je i poradenství v oblasti užívání drog a závislostí pro uživatele i jejich sociální okolí (rodiče, příbuzní, známí...).
Veškeré služby jsou bezplatné, nezávazné a můžete je využít i zcela anonymně. Můžete přijít kdykoliv během provozní doby - já doporučuji si na uvedená tel. číslo předem zavolat a dohodnout si termín první konzultace /nebudete muset čekat a pokud bude o Vás pracovník vědět, bude mít i dostatek času/ ...
Kontaktní centrum PREVENT
Komenského 174 (naproti vchodu do Teplárny Strakonice)
Strakonice
Tel: 383 322 357
E-mail: kacko@os-prevent.cz
Skype: prevent.kackost
Kontaktní osoba: Mgr. Daniel Randák
Provozní doba:
PO  10,00 - 16,00
ÚT   10,00 - 16,00
ST   10,00 - 17,00
ČT   10,00 - 16,00
PÁ   13,00 - 16,00
Více o zařízení zde:
http://kcst.os-prevent.cz/
Zatím se mějte hezky, přeji, ať vše dobře dopadne. Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně pište.
S pozdravem Markéta K.