substituční léčba
káco
Slyšel jsem o možnosti docházet na substituční léčbu.suboxonem,tak že si mohu koupit tabletu rovnou na mistě ,lékaře za dokonce zvýhodněnou cenu .Kupuju si subutex 1/4 ZA 150.KČ COŽ JE PRO MNE NEUNOSNÉ A NUTÍ MĚ TO NAOPAK STÁLE VYHLEDÁVAT NEBO SE ZDRŽOVAT V RIZIKOVÉM PROSTŘEDÍ.rÁD BYCH NA TUTO LÉČBU NASTOUPIL A TO CO NEJDŘÍVE PROTOŽE MNE ČEKÁ NÁSTUP DO ZAMĚSTNÁNÍ A NEMOHU SI DOVOLIT NEZOODPOVĚDNĚ KTOMU PŘISTUPOVAT TAK ŽE BUD A NEBO..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Kamile.
Vaše rozhodnutí se rozumné. Můžete se obrátit na jedno z našich zařízení, které se substitucí také věnuje a nabízí ji ve svých službách. Níže uvádím kontakt a odkaz, kde naleznete více informací. Jelikož tento měsíc probíhá v zařízení rekonstrukce, doporučuji si na uvedená čísla zavolat a na první návštěvě se předem domluvit.
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Minařík Jakub
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/co-nabizime.html
Mějte se hezky, přeji, ať se Vám podaří vše rychle zařídit.
S pozdravem Markéta K.