marihuana
onik
Zdravím vás!
Dcera (17let)mi řekla že je několik týdnů na marihuaně,byla za školou,prý aby se s toho dostala a týden byla pryč. Jsem rozvedená a tak řekla že je u táty a tam že je u mně.Pak přišla s tímhle,sama ví co to dokáže a jak to může pokračovat.Chce abych jí pomohla,ale popravdě nevím jak,spíš se bojím,abych to nevzala za špatný konec. Komunikujeme spolu o všem a vážím si tohho že sama přišla a řekla mi to.
Za každou radu moc děkuji
Soňa

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Soňo.
I přes to, že toto zjištění je pro Vás jistě znepokojivé, je velmi pozitivní, že dcera má ve Vás důvěru, komunikuje, svěřila se Vám...
Rozhodně je dobře, že píšete a máte snahu se poradit. Nebývají to úplně snadné situace a kontakt s odborníkem doporučuji. Ráda bych Vás odkázala na nějaké konkrétní zařízení, kde byste si v osobním kontaktu mohla více pohovořit, o tom co se stalo, co by bylo vhodné dál... Nejenom, že se poradíte, také získáte podporu, což si v takto nesnadném období jistě zasloužíte. Vždy je třeba mít více ucelených informací o celkové situaci, osobní kontakt je v tomto směru nejúčinnější. Proto napište prosím ještě jednou a uveďte, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná.
Pokud by nebylo pro Vás obtížné navštívit Prahu, můžete se obrátit na naši poradnu pro rodiče, kontakt níže. Veškeré služby jsou bezplatné, je třeba se nejdříve s poradnou spojit a na první konzultaci se objednat během provozní doby /PO až PÁ 9,00 - 19,00/.
Poradna pro rodiče, partery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel: 284 824 234
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Více zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
mapa
Zatím se mějte hezky. Pokud by tento kontakt nevyhovoval, ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.