Bracha a drogy
boruvka
Preji dobry den, nevim, jestli mi budete nejak moci poradit, ale snad me odkazete na nejakou poradnu. Je mi 25 let a nemam zadne zkusenosti s drogami. Mam v USA nevlastniho bratra, kteremu je 18,5 let. Muj otec, ktery zije jiz 13 v USA zjistil, ze bere drogy. Nepicha si, ale uziva nejake silne prasky, bohuzel ani oterc nevi presne, co to je. V lednu bych je mela jet navstivit. Rodina ve me vidi posledni nadeji, ze bych brachovi mohla pomoct. Vyzkouseli uz psychologa, ruzne sezeni apod, ale nic nepomohlo. Muzete mi prosim poradit, jak se k takovemu cloveku chovat, jak s nim jednat nebo jak mu pomoci, nebo alespon mi prosim poslete nejake kontakty, kam se mohu obratit. Nebo myslite, ze je uplna hloupost, kdyz do me rodina vklada takove nadeje?Dekuji moc za radu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pro radu by se asi bylo lepší zastavit. Pokud nejste z Prahy, tak bych vám nabídl kontakt na někoho kdo je blízko od vás. Jen by asi stálo za to vědět, o jakou látku se jedná, jak dlouho to trvá a co se vlastně s bratrem děje a jaký je. A taky mě tak napadá - proč do vás rodina vkládá všechny naděje. Trochu se mi zdá, že se vám někdo snaží nacpat odpovědnost za něco, oč by se měl starat sám. Samozřejmě neznám podrobnosti - ale jeví se mi, že je to celé postavené tak, že to by byl zázrak, kdyby se vám něco povedlo...