pervitin
kk
dobry den je mi 24 let užival jsem pervitin asi před 4 roky podobu asi 7 mesicu, ted 4 roky jsem nic neměl , neužival jsem ho každy den jen tak sem tam, nikdy jsem si nic nepichnul jen šnupnul nebo kouřil přes alobal, asi před měsicem jsem se lekl sve kazivosti zubu,a jako kdyby mi to až ted došlo co jsem dělal za hnus,,, a chtěl bych vědět jake nasledky to na me zdravotni strance zanechalo, děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Tak nejprve bych Vám ráda pogratulovala k čtyřletému vysazení pervitinu, to je báječné a chvályhodné.
Není asi vůbec podstatné, o jakou formu užití v minulosti šlo. Bral jste pervitin a ten sám o sobě je velké zatížení pro organismus celkově. Uvádíte současné potíže s chrupem. Není neobvyklé, že konzumenti pervitinu mají svůj organismus značně odvápněn, tudíž se po té objeví i potíže s chrupem...
Do jaké míry Vám konzumace pervitinu způsobila nějaké újmy na zdraví, bohužel, nejsme schopni a rozhodně ne touto formou posoudit.  Toto Vám objektivně dokáže sdělit pouze lékař, který by Vás eventuelně vyšetřil, osobní kontakt je k tomu samozřejmě nezbytný. Pokud Vás zajímá, jak na tom jste, doporučuji navštívit svého praktického lékaře.
Mějte se hezky. Pokud budete podstupovat nějaká vyšetření - ať vše dobře dopadne. Také přeji, ať se Vám v další abstinenci daří.
S pozdravem Markéta K.