vředy
Daniela
Dobrý den, přítelkyně mého syna tvrdí, že syn bere pervitin. Vím, že oba kouří trávu.Syna jsem se ptala, tvrdí, že perv.nebere, ale má po sobě vředové boláky, zůstávají po nich velké jizvy, má je na stehnách, na ramenou a na předloktí,někdy i v obličeji. Vpichy nevidím. Ty samé boláky měl jeho kamarád,který perv.bral.
Mám mu věřit,nebo co mám dělat ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Různé boláky a další jiné špatně hojící se rány, jsou u konzumentů pervitinu velmi častým jevem. Jak je to v případě Vašeho syna, bohužel takto na dálku objektivně posoudit nelze, k tomu je nezbytný osobní kontakt s dotyčnou osobou...
To, že nevidíte vpichy, neznamená, že nejsou. Kdyby se synovo užívání potvrdilo, může si drogu aplikovat na místa, která nejsou běžně viděná nebo ji konzumovat jiným způsobem, například šňupáním...
V odkazech přikládám základní informace.
O pervitinu zde:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Obecné informace pro rodiče:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
V tuto chvíli vidím jako rozumné, abyste využili poradenských služeb pro rodinné příslušníky a v osobním kontaktu se poradili jak dál. Více pohovořili o svých pochybnostech. Pokud by se synovo užívání potvrdilo, tak společně s odborníkem naplánovali plán jak vhodně postupovat. Netuším, kde žijete, tak nevím kam konkrétně Vás nasměrovat. Buďto napište ještě jednou a uveďte, jaká města jsou v dobré dopravní dostupnosti nebo se můžete podívat do databáze kontaktů na www.drogy-info.cz / v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, město a Kontaktní centrum/. V případě, že je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na tuto poradnu /kontakt níže/.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Café Therapy
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234
Fax: 284 824 235
GSM: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba: PO až PÁ 9,00 - 19,00
Veškeré služby jsou bezplatné a je nutno se předem objednat. Poradenství je určeno blízkým osobám uživatelů nelegálních drog, bez závislosti na tom, zda dotyčná konzumující osoba je motivována ke spolupráci či nikoliv...
Zatím se mějte hezky. Zdali budete mít zájem o jiné kontakty, klidně napište.
S pozdravem Markéta K.