prvitin
verča
dobrý den.. já beru pervitin necelých 5 let.. je mi 22. sem z Tábora. chtěla bych se zeptat jestli je možné jen tak prostě s pervitinem skončit ze dne na den.. ?? já sem se ve středu vsadila se ségrou takže jakoby od čtvrtka přestanem s fetem na měsíc. a ten kdo to poruší tak ten pujde dobrovolně se léčit. a ten kdo to vydrží tak už s tím nezačne z5. je to jen takovej testík jak na tom sme .. máme nakoupený testy takže to nezapřeme.. budeme ho dělat hned po 16 dnech.. takže se pak uvidí kdo je fér a mluví pravdu... už je to pátej den a já si myslím že se mi to docela daří. jen sem taková unavená nic mě nebaví furt jenom spim a v noci se mi někdy špatně usíná a dá se říct že taky nedělám nic jinýho než pořát a furt jim. :D ale když se podívám na sestru ta na tom moc dobře neni.. furt si kouše nehty je nervní.. pořát má špatnou náladu..mno snad to tak zvládne je o rok mladší a bere asi 3 roky. mohli by ste prosím kdyžtak poslat nějaký kontakt na léčebny v táboře nebo okolí tábora.. ? děkuji veronika

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
možné je všechno, ale jednoduchý úkol jste si teda nedaly. Přestat není moc těžké, horší je to vydržet. Obzvlášť, když to má být tak, že už nezačnete. Pět dní je ještě krátká doba, pořádné chutě teprve přijdou. A pak nastává boj s Vámi zmiňovanou nudou, člověka nic nebaví, se starými známýi, kteří berou, se nemá o čem bavit, jiné nemá atd. Kromě toho je trochu nebezpečné, že jste v tom dvě. Když jedna začne, druhá to bude mít o to těžší. Třeba to ale dokážete, nebyly byste první.
V každém případě se mi líbí vaše pojistka, že kdo zrelapsuje, jde do léčby. To vypadá, že už to fakt myslíte vážně. V okolí Tábora je asi nejbližší léčebnou Červený Dvůr, kousek od Krumlova. U Písku je pak terapeutická komunita. Kam do léčby je ale velké rozhodnutí, doporučila bych to pečlivě zvážit, zjistit si o jednotlivých zařízeích co nejvíc. Tím předejdete zklamání a předčasnému odchodu z léčby. Nejlepší by bylo zajít do Káčka (Klokotská 114, Tábor, tel. 381255999) a poradit se tam, získat informace, nechat si to projít hlavou.
Budu Vám moc držet palce, oběma. Dejte vědět, jak Vám to jde.