mrtvice?
máma
Dobrý den, můj syn bere pervitin, kokain a asi extazi ale nejvíc pervitin asi tak 3 roky možná víc. Marighuanu kouří už 10 let.Teď leží třetí den na JIP na neurologii. Ochrnul na půlku obličeje a ochrnul mu i jícen. Doktoři nemohou přijít na to z čeho došlo k poškození některých funkcí mozkového kmene. Udělali mu veškerá možná vyšetření.O drogách vědí. V současné době je na dýchacím přístroji a v umělem spánku. Prosím napište zda to může být důsledkem drog. Jsem zoufalá.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud drogy, tak nejspíše pervitin, kokain extáze a nebo - pokud náhodou neexperimentoval s novými syntetickými drogami jako je mefedron a tak. Tam přeci jen efekty nejsou tak úplně jasné a mohou způsobovat poškození, která nejsou popsaná. V léčbě to asi příliš nepomůže, i když ví bůh. Rozhodně prognosa spíše závisí na typu poškození. Marihuanu považuji za méně pravděpodobnou, ta má spíše protektivní efekt při poškození CNS.
No, napište, jak to vypadá, celkem je to zajímavé.
P.s. Je mi líto co se stalo, doufejme, že to dobře dopadne. Pokud byste potřebovala nějakou podporu, tak pokud napíšete odkud jste, pokusím se vám někoho vyhledat.