Užívání pervitinu
mamča
Dobrý den,
dospělé dítě se mi svěřilo, že užívá pervitin. Moc jsem o užívání drog nevěděla, nečekala jsem, že to může \\\\\\\"postihnout i nás\\\\\\\". Drogu neužívá žilně, ale přes trubičku ji vdechuje. Dle tvrzení ji neužívá denně, ale v týdnu i 2 - 3x týdně. Dále mi říkalo, že už \\\\\\\"vydrželo\\\\\\\" 45 dnů, ale zase se v opilosti k užití vrátilo. Následuje značná únava, psychické vyčerpání. Děkuji za Vaší odpověď a pomoc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Rozhodně je skvělé, že Vás dospělé dítě požádalo o pomoc...nebývá to úplně běžné. Je zřejmé, že má ve Vás důvěru. U Vás se můžete obrátit na kolegy z Renarkonu, kontakt níže. Doporučuji to udělat co nejdříve.
Kontaktní centrum, o.p.s. Renarkon
Halasova 16/661
Ostrava -Vítkovice
Tel: 595 627 005
Mob: 602 670 789
Email: kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová
Email: vedkcovarenarkon@seznam.cz
Provozní doba: pondělí až pátek - 9:00 - 16:00
Více zde: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
K-centra poskytují mimo jiné i poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám, nebojte se jich využít. Jsou to služby bezplatné, nezávazné, mohou být i anonymní. Pokud by bylo třeba zajistit pobyt na detoxifikační jednotce s návazností na léčebný program, tak i zde Vám rádi pomohou.
Zatím se mějte hezky. Pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, jak to dopadlo...Držíme palce.
S pozdravem Markéta K.