pervitin a jeho abstinence
maja
jsem zavisla na pervitinu.byla jsem po novem roce v cervenaku ale nevydrzela jsem tam dyl,jak mesic.pak jsem utekla a jela v tom dal.chci moc uplne prestat drogy me vse vzali.naposled jsem uzivala drogu pred 14dny,ale mam stale vetsi chute.chci vydrzet,ale nemam pevnou vuli jak stim skoncit nadobro.chtela jsem vedet,za jakou dobu dochazi k nejvetsim abstinencnim priznakum.po perniku,uz jsem mela halucinace,sebevrazedny sklony a bolesti nohou krece zvraceni a hlavne si moc nepamatuju casto zapominam.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
halucinace, sebevražedné sklony a další příznaky, které popisujete, nesouvisí s abstinencí od pervitinu, ale spíše se samotným braním. Pokud abstinujete 14 dní, budete mít chutě, ale žádné abstinenční příznaky už nehrozí. Kdyby se stále objevovaly halucinace, může se jednat o toxickou psychózu, způsobenou právě pervitinem. V takovém případě by byla nejvhodnější návštěva psychiatra.
Co se týče chutí, už jste si to jednou zkusila v léčebně. Budou trvat dost dlouho, záleží hodně na tom, jak se s nimi pracuje. A to jde samozřejmě hůř, když je na to člověk sám. Uvažovala jste o nové léčbě? Třeba v jiném zařízení? Nepíšete, proč jste z Červeného Dvora utekla, ale je možné, že by Vám jiný typ léčby (např. stacionář, pokud máte dobré zázemí, nebo naopak terapeutická komunita, pokud jste brala dlouho a máte hodně problémů, s drogami spojených) vyhovoval lépe.
Chodila jste někdy do Káčka? Zkuste tam zavolat a domluvit si schůzku s některým z pracovníků a s ním probrat Vaše možnosti. Abstinovat sama, bez pomoci, to je opravdu hodně těžké a nestojí to za to zklamání, kdybyste zase zrelapsovala.