pervtin
nicky
dobry den ptam se jak dlouho zustva v tele pervtin a prtze sem ho brla 7mneicu a us to nedelam 6mneicu je mi fajn ale negdi cejtim ze v tele a v zile se zase naplena a de na mne navla co to muze bejt

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pervitin lze detekovat přibližně v těchto rozmezích:
moč = 3 až 21 dní
krev = 1 až 3 dny
Jak dlouho se droga udrží v organismu, záleží především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě konkrétní drogy a na organismu, jak dalece je schopen se procesem odbourávání rychle vypořádat. Pokud jste 6 měsíců čistá, rozhodně v sobě pervitin již nemůže mít. To co zkratkovitě popisujete ve svém psaní zde, vypadá s největší pravděpodobností na ,,flashback"...
Flashback /flešbek/ je psychický jev, při němž jednotlivce náhle zachvátí obvykle živá vzpomínka na prožitek z minulosti. Pojem flashback se používá především v případě, pokud je vzpomínka vyvolána neúmyslně nebo je tak silná, že dojde k jejímu opětovnému duševnímu prožití. Při jejím prožívání dotyčný jednotlivec takovou vzpomínku považuje jako součást reality a není schopen plně ji odlišit od reality. Lékařské označení pro takovou situaci je ,,hypnogogická regrese".
Zjednodušeně = je to stav, při kterém jsou prožitky srovnatelné jako po požití drogy, i když droga nebyla aplikována.
Zdali jste vydržela 6 měsíců nic nevzít je báječné a rozhodně by stálo za to v tom setrvat. Myslím, že by bylo rozumné využít odborné pomoci, měla byste tak větší šanci na udržení abstinence. Jak sama vidíte, je to dlouhodobá záležitost, proces, který má své etapy, jistě se Vám bude lépe a spokojeněji žít, když některým svým satvům budete lépe rozumět a budete vědět jak s nimi zacházet či jim předcházet...
Rozhodnutí je samozřejmě na Vás. Pokud byste měla zájem o nějaké vhodné kontakty, postačí napsat a uvést, jaká města by pro Vás připadala v úvahu. Tak to zvažte.
Mějte se hezky, držíme palce.
S pozdravem Markéta K.