drogy a početi
LENKA
Dobry den,chtěla bych se prosim zeptat jaky vliv na kouřeni marihuany u muže vliv na početi?Kouří skoro každy den a občas si da muž i pivo.Mam strach aby htc nemělo vliv na plad.Jsem 8tydnu těhotna a mam strach,miminko bych chtěla.děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Lenko,
obecně s jakoukoliv drogou v době početí je to tak, že pokud drogu konzumuje otec, ne matka, nemá to zásadní vliv na vývoj plodu a dítě ohroženo není.  Pokud byste drogy užívala Vy, pak je to samozřejmě jiné, tam může být celá řada nežádoucích vlivů ve smyslu vývojových vad, které se odvíjí od typu užívané látky, intenzity jejího užívání a celkového životního stylu. Zdali partner konzumuje drogy trvale, pak může být samozřejmě další vývoj dítěte ohrožený, tatínek, který bere drogy, nemusí být zrovna pozitivní vzor a jeho chování může ohrozit normální fungování rodiny...
Pokud byste měla zájem si o všem více popovídat v osobním kontaktu, který poskytuje mnohem více prostoru vše probrat konkrétněji, můžeme Vám doporučit kontakt, kam byste se mohla obrátit. Stačí napsat znova a uvést pro Vás dobře dostupné město. Tak to zvažte.
Mějte se hezky.
S pozdravem Markéta K.