nové drogy v čr
nika
Dobrý den, potřebovala bych poradit: psala jsem diplomovou práci na téma Drogy a drogová závislost mládeže.Jedna z otázek oponenta je: charakterizujte nové drogy v ČR.
Prosím Vás o zaslání infa k této otázce.
Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Problematika nových syntetických drog je aktuální cca poslední dva roky. Mohu Vám doporučit odkazy a literaturu, kde se o tom dočtete víc a budete moci odpovědi zpracovat. Nicméně není v našich silách zodpovídat studentům otázky, na nichž by měli pracovat především sami.
Zaostřeno na drogy 4/10 (vydává Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti)
http://www.drogy-info.cz/index.php/publikace/zaostreno_na_drogy
Výroční zpráva o stavu ve věcech drog v ČR za rok 2010
http://www.drogy-info.cz/index.php/publikace/vyrocni_zpravy
Novela zákona o návykových látkách (zařazení 33 nových syntetických drog do přílohy zákona)
http://www.drogy-info.cz/index.php/info/press_centrum/novela_zakona_o_navykovych_latkach_zakon_c_106_2011_sb
Legal Responses to New Psychoactive Substances in Europe
http://www.drogy-info.cz/index.php/publikace/publikace_emcdda/legal_responses
Případně si zkuste vyhledat články z tisku (stačí Vám na to google a dotaz na "nové syntetické drogy") za rok 2010 a 2011. Budete mít kupu materiálu.
Přeji hodně štěstí.