L42
Dobry den, prosim vas kde muzu najit pomoc se zbavit zavislosti na pervitinu? Mam 5ti leteho syna a chci se z toho dostat. Dekuji moc za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
S ohledem na syna to je jistě velmi rozumné rozhodnutí. Kontakt Vám rádi poskytneme, bohužel jste neuvedla odkud jste. Pokud by pro Vás nebylo obtížné dostat se do Prahy, můžete se obrátit na naše zařízení, které má ve svých službách mimo jiné i program pro závislé matky. Zde kontakt:
Denní stacionář, o.s. SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130,  220 800 041
Fax: 266 710 489
GSM: 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
Kontaktní osoba: PHDr. Preslová Ilona
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý: 8.00 - 17.00      17.00 - 18.30 - rodič. konzultace
Středa: 8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek: 8.00 - 15.00
Více o zařízení zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Informace pro matky uživatelky: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/informace-pro-matky.html
Nejlépe uděláte, když si na uvedená čísla zavoláte a objednáte na první konzultaci. Zdali by ve Vašem případě byla dostačující ambulantní léčba, zde se můžete dohodnout na spolupráci. Pokud by byla třeba léčba pobytová, máme k dispozici terapeutickou komunitu, která je specifická tím, že matka je po celou dobu léčby se svým dítětem /viz odkaz níže/. Pořadník a nástup do komunity zprostředkovává právě Denní stacionář /kontakt výše/. Ničeho se nebojte, tyto zařízení existují proto, aby matkám, potažmo jejich dětem pomáhala, ne je kompromitovala...
Zde více informací o TK Karlov: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi.html
Zdali žijete někde jinde, napište prosím znova a uveďte, jaká města máte dobře dostupná, vyhledáme jiné vhodné zařízení ve Vaší blízkosti, kam byste si mohla zajít. Jinak budu ráda, když nám dáte vědět jak to dále vypadá a zda jste se s nějakým zařízením spojila.
Mějte se hezky, držím palce!
S pozdravem Markéta Kordová