divne mysleni
gfdgsfdasfda
citim se podivne furt premyslim jestly mam divne mysleni a zda se mne ze ano .. premyslim treba o tom co je smysl zivota jestly sme ve vesmiru sami a podomne.. velmy mne to znepokuje a jeste se bojim navazat vztach .. venku uz skoro nemluvim kdyz je tam vice lidi jen tam sedim a nic nerikam a citim se divne .. vecinou i panikarim kdyz mluvim a doma je furt stres.. ..bojim se o sve zdravi protoze kourim od 11 a kourit marihuanu sem zacal od 13 .. soucastne mne je 16 a bojim se ze se mi to nezpravi .. asi od 14 to je furt kazdy den ale pred tim sem byl uplne v pohode a rad sem se znemoznil aby bila sranda a tak dale .. proste brali mne kamosi jako smiska ale ted je to kazdej den utrpeni .. prosim poradte

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Vaše potíže mohou a nemusí mít souvislost s tím, že kouříte marihuanu dlouho a hlavně v podstatě od dětství. I kdyby to marihuana nezpůsobila, rozhodně ale takovým stavům nepřidává, má tendenci je zhoršovat. Abyste zjistil, jak jste vlastně na tom, bylo by třeba přestat na několik měsíců kouřit. Pak byste se dost možná vrátil zase do toho normálu, kdy jste byl schopen se bavit s lidmi, dělat si legraci apod. A nebo by potíže nepřestaly a pak je jasné, že by vyžadovaly nějaké další řešení, minimálně poradit se s psychiatrem. Pokud ale budete kouřit marihuanu dál, opravdu se to s největší pravděpodobností nezpraví, spíš se Váš stav bude zhoršovat. Uvažoval jste už o tom, že byste s kouřením přestal?