jizvy dost velké
sarinka
Dobrý den prosím moc o radu brala jsem pervitin nitrozilne osum let. Ale už dva roky sem na jehlu nesáhla. Žijí normálním životem mám dvě studující holky které nic neví mám práci a vim že jsem měla si uvědomit už dříve co jsem si způsobila byla bych moc ráda kdyby jste mi poradili ke komu mohu nebo na koho se můžu obrátit peníze ani vzdálenost někam dojet není problém. Jsem už zoufalá a psychický na dne když nemohu si vzít krátký rukáv. Děkuji vám všem předem

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den
Zkoušel jsem ohledně odstraňení jizev vyhledávat v internetu, ale v zásadě jsem se dozvěděl, že jizvy se odstraňují buď laserem, nebo chirurgicky na klinikách plastické chirurgie.
Můžete se podívat na tyto stránky:
http://www.hojeni-jizev.cz/
Je tam myslím hodně informací o jizvách a jejich opravách.
Seznam pracovišť pro korekci jizev v Ostravě najdete zde:
http://www.plasticka-chirurgie.info/chirurgove/korekce-jizev/ceska-republika/ostrava
Bohužel jsou někdy stopy po jehlách znát i když již člověk nebere, a jejich odstranění nebo aspoň oprava je časově i finančně velmi náročná. Doufám, že se vám i přesto daří abstinovat a v práci i s dětmi je vše v pořádku. Přeji hodně štěstí a hlavně zdraví.
S pozdravem
Aleš Termer