KOKAIN
Sonilenkaj
Našla jsem u partnera sáčk s bílým práškem, kdysi jsem byla závislá napervitinu, ten to rozhodně není. Nezapáchá, nevím jak poznat, jestli je možné, že by to byl kokain. Jsem čístá 5-6let a tohle mě tedy dost vyděsilo.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
kokain je krystalický bílý prášek, krystalky jsou lesklé, chuť nahořklá, bez zápachu. Byt Vámi, rozhodně bych to ale nechutnala, především vzhledem k tomu, že za sebou máte závislost a jakýkoli nový kontakt s drogami je pro Vás velké riziko.
Vůbec se nedivím, že Vás to vyděsilo. Abyste sama sebe neohrozila, měla byste situaci řešit co nejotevřeněji a nejrychleji. Tedy sáček mu nejlépe ukázat a zeptat se ho, o co jde. Pak bych si na Vašem místě velmi dobře rozmyslela, jak moc se tím budete zabývat, případně mu pomáhat nebo zjišťovat, jak se věci doopravdy mají. Pro Vás je to totiž opravdu extrémní riziko, i po těch letech.
Pokud jste před lety navštěvovala njaké zařízení, měla nějakého terapeuta nebo terapeutku, zkuste se poradit znovu s nimi. Alespoň by Vás mohli celou tou nepříjemnou a riskantní situací provést bezpečněji.