Drogy
Marie
Dobrý den,
Prosím Vás, potřebuju poradit. Za necelý měsíc mám testy na THC a bohužel jsem si kvůli problémům doma zahulila...teď nevím co mám dělat. Nemohli by jste mi prosím poradit jak urychlit vyprchání THC z těla? Chci to zvládnout, ale bojím se, že po testech už nedostanu další šanci.
Předem děkuji moc za odpověď.
Přeji Vám krásný den :-)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
žádné osvědčené a účinné metody na rychlejší vstřebání THC bohužel nejsou. Jedinou šancí je teď už nekouřit a pokud šlo o jednorázové užití, je dost pravděpodobné, že testy budou negativní. Nevím ale, jestli to úplně řeší Vaši situaci. Kdykoli se může zase něco přihodit, znovu si zahulíte a znovu máte problém. Nebylo by možné raději říct co se stalo a společně řešit problémy, které Vás k marihuaně znovu přitáhly? Případně s tím nebojovat sama a začít někam ambulantně chodit na terapii? Pak by Vám to šlo určit mnohem snáz a nemusela byste se každou chvíli takkhle stresovat.
Pokud byste napsala, odkud jste a kolik je Vám let, mohli bychom Vám vhodného terapeuta doporučit.