nasledky brani? 2
Alba.Angel
dobry den,napsali ste mi na prvni dotaz že se může jednat o infarkt nebo embolii,mě od té doby co ty záchvaty mám,kor posledních 14 dní co nic neberu mi hrozně chvílema cuká v očích nebo mě při těch zíchvatech občas bolí v ruce,vždy se začnu hrozně potit.opravdu to můžou být jakoby male infarkty?moc vám děkuji za pomoc

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den
Konzultoval jsem Vaše příznaky pro jistotu ještě jednou se zdravotní sestrou. Skutečně by to mohly být jak říkáte "malé infarkty". Samozřejmě dokud Vás lékař neprohlédne, nemůžeme to s jistotou potvrdit ani vyvrátit. Pokud se Vám takové věci dějí v závislosti na pohybu, může jít i o problém s krční páteří, případně se může jednat o psychosomatické obtíže. Byl jsem ujištěn, že byste měla neprodleně navštívit lékaře, neboť skutečně nelze podceňovat prudké bolesti na hrudi. Rozhodně nelze spoléhat na to, že "se to nějak spraví". Ikdyby to infarkt nebyl, i další diagnózy si zaslouží léčbu.
Aleš Termer