jsem tehotna a beru drogy
lilith
dobry den,jsem v 5 mesici tehotenstvy a beru pervitin (snupu)nevim jestli s tim dokazu prestat mam pritele ktery bral ale zbavil se toho ja to ale nedokazu je to silnejsi nez ja mela sem hrozny abstak byla sem sama doma a tak sem to nevydrzela :( chci s tim skoncit nejen kvuli holcicce kterou cekam ale take kvuli nemu miluju je

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dobře, že píšete. S ohledem na Váš stav, by bylo třeba, abyste urychleně vyhledala odbornou pomoc a v osobním kontaktu řešila další vhodné kroky. Sama jste zkoušela přestat, a jak jste uvedla, moc se Vám to nedařilo. V tuto chvíli opravdu není na co čekat... Tady nejde už jenom o Vás, ale i Vaše ještě nenarozené dítě.
Níže uvádím kontakty na zařízení v Olomouci, na které se můžete obrátit. Na nic nečekejte, na některé z uvedených telefonních čísel zavolejte a objednejte se na první konzultaci. Vše se dá řešit, ale je třeba začít...
Dnes již existují i programy pro závislé matky/uživatelky. Dokonce terapeutická komunita Karlov je specializovaná právě na ně (více info zde: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk).html). To znamená, že matka podstupuje léčbu závislosti a její dítě je po celou dobu léčby s ní, tudíž nemusí být oddělené.
Ambulance adiktologie
Ambulantní program
Sdružení Podané ruce, o. s., poradna pro uživatele drog, gamblery, rodiče a osoby blízké
Michalská 2
Olomouc
telefon: 773996916 (uživatelé drog), 608229528 (hazardní hráči)
PhDr. Kateřina Andrlová
http://www.podaneruce.cz
Kontaktní centrum
Sdružení Podané ruce, o. s.
Sokolská 48
Olomouc
telefon: 585220034, 774991625
Bc. Lucie Řeřichová, DiS.
http://www.podaneruce.cz
Olomouc, P-centrum
Ambulantní program
Lafayettova 9
Olomouc
telefon: 585221983
Mgr. Edmund Wittmann
http://www.p-centrum.cz
Ambulance AT při Fakultní nemocnici Olomouc
I. P. Pavlova 12
Olomouc
telefon: 588444618
MUDr. Jarmila Šmoldasová
http://www.fnol.cz
Na tomto odkaze, naleznete kontakty na veškerá zařízení pracující se závislými osobami v Olomouci: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Budu moc ráda, když se ještě ozvete a dáte vědět, zda jste nějaké zařízení navštívila. Pokud byste měla nějaké případné dotazy k TK Karlov (komunita pro matky) - nebojte se a klidně pište. Buďte velmi opatrná. Přeji Vám dostatek sil a ozvěte se...
Markéta Kordová