nasledky brani?
Alba.Angel
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat,asi čtyři roky jsem hulila a pak jsem přesla na šlehaní si subutexu a perníku.Brala jsem necelé dva roky,teď abstinuju a začínám nový život,ale začali se u mě už před abstinací projevovat dechové problemy a hrozně silné bolesti v hrudníku a pod žebry,jak kdyby mě kopal kun zevnitř.Mohli byste mi prosím poradit co mám děat a jestli je možné že to mám z braní drog?!moc vám děkuji.

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den, díky, že jste se ozvala.
Velmi oceňuji, že jste se rozhodla abstinovat a začínáte nový život. Váš problém může být spojený s nitrožilním užíváním pervitinu a subutexu. Z vlastní praxe s aktuálními uživateli subutexu vím, že podobnými problémy občas trpí. Obvykle jde o to, že tablety subutexu nebyly důsledně přefiltrovány a "drobky" z tablet, byť mikroskopické, se usadily v žilním systému a plicích, kde způsobují ucpávání žil s následnými infarkty a emboliemi.
Pokud trpíte tlaky a prudkými bolestmi v podžebří a hrudníku, nemůžete popadnout dech, může se skutečně jednat o infarkt - špatný přívod okysličené krve do srdečního svalu. Zvláště pokud má bolest tendenci vystřelovat do ruky, břicha či čelistí (to však nemusí být). Nepíšete, zda-li mají bolesti nějaké další doprovodné příznaky, jako je například výrazná pobledlost, studený pot, úzkost ze smrti.
Na Vašem místě bych příliš neváhal s návštěvou lékaře, který by měl doporučit specializované vyšetření a nemoc potvrdit či vyvrátit. Bolesti v oblasti hrudníku, by se nikdy neměly podceňovat.Čím dříve se začnou léčit tím lépe.
Aleš Termer