Detox
Snny
Dobrý den,
Je mi 18 let jsem zavislí na stavu.Je mi jedno co si dam od pika až po drogy vyskytující se v přířodě.Dříve jsem byl závislí na Piku ,ale ted už mi jde o to prostě mít nějaký stav.Nechodím do školy ani do práce.bydlím po kamarádech a kde to jde.Už cejtim jak mě to omezuje a jak jsem jiný více naladoví.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Z Vašeho příspěvku, mě není úplně zřejmé, na co se vlastně ptáte. Stručně jste popsal Vaši situaci. Můžeme pro Vás něco udělat? Pokud Vás štve, jak na tom zrovna jste a chtěl byste svou současnou situaci změnit, napište nám, kde se nacházíte. My Vám napíšeme kontakt, kam byste si o všem mohl dojít popovídat. Ničeho se nebojte, vstupem například do K-center se ničím nezavazujete, můžete se pouze přijít poradit a to nezávazně, anonymně, bezplatně a bez objednání... Tak to zvažte.
Zatím se mějte hezky. Pokud budete chtít, ozvěte se.
S pozdravem Markéta Kordová