Vztah
záporná číslice
Dobrý den, já i přítel bereme. Náš vztah je hodně divoký, několikrát jsem to již ukončila. Nakonec se vždy znovu vrátím, on mě vezme zpět. Vyčítá mi, že ho příliš kontroluji, nechce se vázat, ale pokaždé mě prostě vezme zpět. Je možné, že mě má skutečně rád? I když jsme jen feťáci?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Obávám se, že kvalitu vztahu nelze hodnotit na dálku a s minimálním množstvím informací. Plno závislých párů posléze zjistí, že jejich vztah je založen na společném braní a závislosti jednoho na druhém, drogy jsou s tím velmi spojeny... To, ale neznamená, že tak to musí být úplně vždycky. Z praxe znám případy, kdy vztah vydržel i po té, co se oba drog /ale podotýkám každý sám za sebe/ dokázali vzdát, nicméně jsou to spíš velmi ojedinělé případy. Samozřejmě je pro abstinujícího uživatele mnohem bezpečnější, pokud je v dalších vztazích s osobou, která s drogou, potažmo závislostí, žádné osobní zkušenosti nemá.
Pokud byste měla zájem, si o všem více konkrétněji popovídat v osobním kontaktu, můžeme Vám doporučit nějaké zařízení, kam byste si mohla  nezávazně, bezplatně a třeba i zcela anonymně zajít... Postačí, když uvedete města, která máte dobře dostupná. Rádi Vám vhodné zařízení vyhledáme a doporučíme.
Tak to zvažte. Pokud budete chtít, napište.
S pozdravem Markéta K.