a co tráva
aja
Dobrý den mám další otázku o trávě je možné aby byl někdo na trávě tak zavislí že by bylo jeho chovaní až agresivní když si jí dá je hodný milí klidný atd...ale když jí nemá a schání jí tak nemluví šklebí se na něco se ho zeptáte a začne někdy i řvát

Odpověděl: Bára Orlíková
Dobrý den, odpovídala jsem i Vaše jiné dotazy, a v kontextu toho, co jste psala, tak mi nepřijde, že by toto chování mohlo souviset pouze s marihuanou, ale spíše mi to ukazuje na užívání jiných drog (psala jste v předchozích dotazech, že máte podezření na užívání pervitinu). Ale vyloučit, že se jedná pouze o chování způsobené užíváním marihuany, úplně nemůžu. Takto přes internet a na základě Vašeho stručného popisu to lze těžko odhadnout. Nevím, jak často  a jak dlouho přítel marihuanu kouří, v případě intenzivního dlouhodobého užívání můžou nastat i takovéhle projevy chování, které popisujete. Je ale nutno říct, že v případě marihuany to není úplně obvyklé.