a kde všude
aja
Dobrý den děkuji za odpověd byla sem netrpělivá a tak napsala více dotazu na tu samou otázku zato se omlouvám je možný aby se metanfetamin (doufam ze to píšu dobře) vyskytoval i jinde než v pervitinu třeba i takzvaně v papíru tripu

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Není příliš pravděpodobné, že by se pervitin nebo jiné drogy amfetaminového typu (včetně MDMA) objevily v "tripu", prodávaném jako papírek napuštěný LSD. I když vyloučit to nelze. U "pouličních" drog člověk nemá nikdy jistotu, co vlastně droga přesně obsahuje, může obsahovat řadu více či méne nebezpečných příměsí, případně jiné drogy, než které jsou inzerované prodejcem. Dokážu si to spíše představit u tablety extáze, že obsahuje jiné amfetaminy než MDMA, kterou by obsahovat měla. Včetně pervitinu nebo nejrůznějších jiných stimulačních syntetických drog.
Jinak mám s Vaší netrpělivostí pochopení,  takže se nemusíte omlouvat, nejste jediná, kdo posílá dotaz opakovaně - bohužel nestíháme odpovídat dotazy v takových lhůtách, jak bychom si leckdy přáli, neb se nám jich tu kupí hodně a ne vždy jsou kolegové, kteří odpovídají dotazy, k dispozici. Odpovídají obvykle dotazy na této poradně ještě navíc ke své práci s klienty v jednotlivých zařízeních (léčebných, kontaktních centrech apod.), takže je mi líto, ale někdy nestíháme.
Pokud byste k situaci s přítelem potřebovala vědět něco dalšího, tak se ptejte.
Zatím přeji hodně štěstí.