Flashback?
bartas
Dobrý den, můj dotaz se týká účinku halucinogenů, je to už několik roků od poslední intoxikace LSD, houbiček, marihuanou si zpesřuji život jen velmi zřídka, např. jedno za třetinu roku.. Při učení mívám flashbacky, dlouhodobě, opakovaně, cítím zrychlený pulz, rozšířené zornice a vyboulené oči, vidím se z pohledu diváka, jak sedím u stolu a učím se.. Tento stav je velice zajímavý, je to jako kdybych hodnotil situaci ještě dřív, než-li se stane, je to zajímavé, ale je to normální?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, norma vypadá trochu jinak, ale pokud vás stav neobtěžuje a neomezuje a na vaše chování neupozorňuje okolí jako na podivné, není nezbytné se tím znepokojovat. Ono to také obvykle časem zmizí či usadí se. Kdyby to začalo obtěžovat, rak by bylo asi moudré navštívit psychiatra, tu a tam se setkávám s případy, kdy je to obtěžující a to tak že velmi.
P.s. zkuste mi popsat všechny tělesné příznaky a dynamiku stavu. Přeci jen by se mohlo jednat i o nějakou somatickou komplikaci, která flash back není. :-)