Poradna
poli
Dobrý den,
Jsem závislá na subutexu a chtěla bych někam docházet do poradny a také si o tom moci s někým promluvit. Bydlím na praze východ. Nevíte jestli je nějaká poradna tady v okolí? Na internetu je to rozlišeno mnoha názvy (denní stacionář, terénní program) a já nevím co z toho je poradna a pomoc závislým. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ano, máte pravdu v databázi kontaktů, je různorodá škála různých typů služeb, které vesměs všechny poskytují pomoc závyslím, ale zaleží na tom, v jaké fázi dotyčný je a co konkrétně potřebuje...
Pokud Vy chcete řešit své užívání subutexu, doporučuji se podívat na odkaz zde: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Zde naleznete psychiatrické ambulance, které se zabývají substituční léčbou v středočeském kraji.
Zdali by pro Vás nebylo obtížné dojíždět do Prahy, můžete se obrátit přímo na naše zařízení, které se substitucí také zabývá. Níže uvádím kontakt a také odkaz, kde naleznete více informací, tak se na to podívejte...
Specializované služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon:  222 924 245, 603 831 815
Fax: 266 315 306
e-mail: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Minařík Jakub
Více zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Jelikož v měsíci červnu v tomto zařízení probíhá rekonstrukce, doporučuji si nejdříve na uvedená telefonní čísla předem zavolat a informovat se o aktuálním provozu, případně se objednat.
Zatím se mějte hezky. Doufám, že se Vám své současné potíže brzy vyřešit. Držím palce.
S pozdravem Markéta K.