pervitin
miriam2009
Dobrý den,
syn bral pervitín 2 měsíce dost často.Dostal se k němu s dívkou kterou si nastěhoval domu.2 měsíce pekla,hadky,strata zaměstnáni,váhy, nespavost a nakonec odtažení od rodiny.Ted se rozesli je to 3 tydny řika ,že nebere ale nevím nedokáže to poznat je podražděny a dnes rano byl tak vyděšen ze snu který se mu zda od začátku co si vzal poprvé.Nechce nikomu říct co je to za sen ale bojí se spát.Udržuje se energetaky.Dříve kouřil travu asi 5 let.Ted už ne.Nechce žádné diskuze.Nechce nic řešit.Je mu 21 let a začal pracovat jako řidič.Ty sny musi byt strašné.Začal jíst.Ale nevíme co dál nikam nechce k odborníkovi.A nejhorší je že mluví o smrti že tady nechce byt.Muže to být volání o pomoc ,ale tu odmíta Jsme bezradní.Prosím o radu.Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
v případě, že syn mluví - i když v náznacích - o možnosti ukončit svůj život, je určitě třeba tomu věnovat pozornost a pokusit se to řešit. Tím, že nespí, bude jeho psychika čím dál labilnější. Navíc ale Vaši pomoc odmítá. Proto bych doporučila, abyste co nejdříve zašli bez něj k odborníkovi, se kterým byste podrobně probrali jeho stav a celou situaci doma a vymysleli další postup "na míru". Situace je taková, že bych neztrácela čas zkoušením obecných postupů. Pokud byste nevěděli, kam se obrátit, napište lokalitu, ráda Vám kontakt pošlu.