heroin+subutex
maglow
Zdravím mám takoví dotaz je možné když při odběru moče, jsem si jist že jsem neměl žádnou drogu!!! jde o to že jsem měl zanést k lékařce moč ale byl jsem v práci tak mi to tam zanesla bejvalá přítelkině s kterou jsem se pravě skrs drogy rozešel,braly jsme oba heroin já už jsem 4 měsíce čistý ale ona občas bere,no ale po týdnu když jsem volal jak dopadli vísledky tak mi doktorka sdělila že se tam ukazuje opiat (subutex)mislím si tedy že mi chtěla uškodit a poskytla tak svou moč nebo je možné že by do té mé vhodila subutex?? ukázalo by se to přitom rozboru? já jsem si jist že jsem nepožil žádné drogy záhada,

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud jste si jistý, že jste žádnou drogu nepožil, je několik možných vysvtělení:
1. test byl falešně pozitivní, což se v určitém procentu případů stává. Je pak třeba test zopakovat, případně provést laboratorní analýzu (pokud tedy probhěl pouze screeningový rychletest, laboratorní výsledky se považují za průkazé)
2. pozitivitu způsobila kombinace některých léků, především některá psychofarmaka takový efekt dělají, lékařka by o nich případně měla být informována
3. moč nebyla Vaše, to už teď nikdo nedohledá
Nepíšete, za jakým účelem testování proběhlo. Pokud ale máte svědomí čisté, pak by bylo dobré lékařku přesvědčit o nutnosti opakování testu.