Halucinace po pervitinu
Alex
Dobrý den, měl jsem před nějakou dobou perník. Dávám si ho občas(cca po 6 týdnech) . Tohle byla moje asi 7 dávka, měl jsem za 400, jenomže po týhle dávce se objevil 2 denní dojezd během dojezdu i tak silný tlukot srdce, že to se mnou seklo o zem. Nespavost zcela normální, ale pak začali halucinace můj monitor notebooku, na který jsem se díval se zvláštně kroutil a cokoliv na co jsem se koukal nějakou dobu zdi, dveře prostě cokoliv. Po chvíli začali a audiovizuální halucinace slyšel jsem nějaký metal (který normálně neposlouchám, ale i jiné rytmické zvuky). Tenhle dojezd si nedokážu ničím vysvětlit.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Užíváte pervitin, tudíž byste měl počítat i se stavy a pocity, které nejsou příjemné... Stavy, které popisujete, nejsou zase až tak neobvyklé, na pervitinu celkem běžné, žádná složitá odpověď na to také není...
Pervitin je stimulující látka, která může vyvolat tvz. toxickou psychózu, halucinace či jiné bludy /vizuální, sluchové, ale i čichové/.
Nikdy nelze předem říci, u koho se dostaví a po jakém časovém úseku konzumace. Někdo může tyto stavy prožít již po prvních dávkách, někoho potkají třeba až po několika letech. Nicméně vždy je to pouze otázka času. Jsou to velmi individuální záležitosti. Také záleží na kvalitě drogy /nelze opomenout, že pokud si drogu kupujete, nemáte nikdy jistotu, zda je droga ,,čistá" a není namíchána s nějakou příměsí/. Na osobnostním rysu jedince, stejně tak na tom v jakém psychickém rozpoložení se zrovna nachází. Pokud je genetická dispozice k nějaké například psychiatrické diagnose, může užití jakékoliv drogy /včetně THC/ nemoc jaksi odstartovat...
Zde na tomto odkaze si můžete o pervitinu přečíst více informací, určitě se podívejte na kapitolu ,,Rizika užívání":   http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Pokud by Vaše nepříjemné prožitky pokračovali, doporučuji již nic nekonzumovat /včetně alkoholu a THC/, dalším užitím by Váš stav pouze sílil. Zdali byste měl zájem, si o tom co prožíváte s někým popovídat v osobním kontaktu, rádi Vám doporučíme nějaký kontakt /stačí uvést města, která máte dobře dostupná/.
Poradenských služeb např. v K-centech, lze využít bezplatně a především anonymně. Tak to zvažte, a když tak se ozvěte.
Mějte se hezky a buďte opatrný.
S pozdravem Markéta K.